Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει πως όταν τρώμε από κόκκινα πιάτα και πίνουμε από κόκκινα ποτήρια, μειώνουμε την κατανάλωση φαγητού και ποτού κατά 40%.
| το μαγνήσιο των τροφών σχετίζεται αντίστροφα με τον κίνδυνο εγκεφαλικού, ιδιαίτερα ισχαιμικού
|
Τα κορίτσια που τρώνε συχνά γεύματα και σνακς παίρνουν τελικά λιγότερο βάρος και έχουν μικρότερη αύξηση της περιμέτρου της μέσης τους σε διάστημα 10 ετών, συγκριτικά με συνομήλικά τους που τρώνε μόλις δύο φορές την ημέρα,
| Για πρώτη φορά Αμερικανοί επιστήμονες ανακάλυψαν μια έκτη αίσθηση στη γεύση, άγνωστη μέχρι τώρα, η οποία σχετίζεται με την αναγνώριση του λίπους, από τη γλώσσα μας.
|
Η καθημερινή κατανάλωση άφθονου καφέ μάς προστατεύει από τον τύπου 2 διαβήτη επειδή το πιο δημοφιλές ρόφημα στον κόσμο εμποδίζει τη δράση της ουσίας που προκαλεί τη νόσο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
| Πέρα από τα προβλήματά μας καθ' εαυτά, το στρες μπορεί να ενταθεί ή να αμβλυνθεί απ' ό,τι τρώμε, καθώς μερικά τρόφιμα έχουν την ικανότητα να το οξύνουν, ενώ άλλα δρουν αγχολυτικά.
|
Η κατανάλωσή του προκαλεί την παραγωγή ενδορφινών στον εγκέφαλο και ακολούθως... εθισμό
| Εντοπίζει πόσα φρούτα και λαχανικά καταναλώσαμε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας
|
Αν και τα έχετε καταφέρει με τις περισσότερες ωφέλιμες για την υγεία τροφές και τις έχετε ενσωματώσει στη διατροφή σας, υπάρχουν κάποιες (σημαντικές) που όσο κι αν τις αγνοείτε, θα παραμένουν υγιεινές κι εσείς θα χάνετε τα οφέλη τους.
| Νέα ευρωπαϊκή έρευνα ανακάλυψε ότι η κατανάλωση απλώς φρούτων και λαχανικών μπορεί ενδεχομένως να μην είναι αρκετή να εμποδίσει την πρόσληψη βάρους που έρχεται συχνά με την ηλικία-εκτός για ανθρώπους που διέκοψαν πρόσφατα το κάπνισμα.
|
Υπάρχουν κάποια τρόφιμα που αν και τα θεωρούμε αμαρτήματα διατροφικά, τα οποία πρέπει να αποφεύγουμε…εντούτοις κρύβουν συστατικά και ιδιότητες που τα καθιστούν ταυτόχρονα πολύτιμους διατροφικούς θσαυρούς.
| Tο να έχει κανείς κάποιο από τα αφύσικα συμπτώματα που παρατίθενται στη συνέχεια, σημαίνει πως το αντίστοιχο τμήμα του σώματός του είναι κατά 5 έως 10 χρόνια μεγαλύτερο από την αληθινή ηλικία μας.
|
Έρευνα που διεξήχθη στη Βαλένθια με στόχο να διαπιστώσει τις διατροφικές συνήθειες των Ισπανών, επιβεβαίωσε ότι η κατανάλωση ψαριού συνδέεται με μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη 2.
| Αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2 έχουν τα παιδιά των γυναικών, οι οποίες κατά την κύηση είχαν ελλιπή διατροφή.
|
για να έχει η προσπάθεια επιτυχία, πρέπει να βάλει την άσκηση στη ζωή του πριν αρχίσει να κάνει δίαιτα
| οι γυναίκες που άλλοτε δουλεύουν μέρα και άλλοτε νύχτα, διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν τύπου 2 διαβήτη
|
Η υπέρταση ανήκει στις σύγχρονες παθήσεις της εποχής και κατά κανόνα αντιμετωπίζεται με αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής (αποφυγή αλατιού, διακοπή καπνίσματος, άσκηση, δίαιτα), καθώς και με φαρμακευτική αγωγή, αν αυτό κριθεί απαραίτητο από το γιατρό.
| Το άγχος επηρεάζει τη διατροφική συμπεριφορά των ανθρώπων με διαφορετικούς τρόπους. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε το γιατί.
|
ανησυχία για την επιλογή τροφίμων που μπορούν να επιφέρουν δυσμενείς επιπτώσεις στην υγεία αποτελεί αυτήν την περίοδο θέμα που βρίσκεται στο επίκεντρο της δημόσιας υγείας.
| Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε λίπος ή ζάχαρη, μπορεί να γίνουν εθιστικά, οδηγώντας τους καταναλωτές σε υπερκατανάλωση και παχυσαρκία.
|