Βρίσκεστε εδώ:: ΑΡΧΙΚΗ » ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ » ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ »
Μας αδυνατίζει μια φέτα κέικ σοκολάτα για πρωινό!
Το κέικ σοκολάτας για πρωινό μάλλον είναι απίθανο να θεωρηθεί είδος που ταιριάζει σε μία δίαιτα
Η παχυσαρκία είναι μεταδοτική
Τελικά, η παχυσαρκία μπορεί όντως να μεταδοθεί ανάμεσα σε στενούς συγγενείς ή φίλους.
Πόσο το σωματικό βάρος του επαγγελματία υγείας επηρεάζει τις συστάσεις που δίνονται για το βάρος του ασθενή?
Όταν ο επαγγελματίας υγείας έχει υψηλό ΔΜΣ δεν προχωράει συχνά σε συστάσεις για απώλεια βάρους σε ασθενείς που το χρειάζονται.
Τα πολλά λιπαρά μας κάνουν πιο… μαλθακούς
Επηρεάζουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την πείνα και τη δίψα, ενώ μπορεί να επιδράσουν στην συμπεριφορά μας και να μας κάνουν πιο μαλθακούς!
«Ξεφουσκώστε» χωρίς δίαιτα σε μία εβδομάδα!
Υπάρχει τρόπος να «ξεφουσκώσετε» εύκολα και γρήγορα και σας τον παρουσιάζουμε στα όσα ακολουθούν.
Κρυμμένες...θερμίδες
Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε τι τρώμε, αλλά όχι και πόσο
Τα κόκκινα πιάτα «κόβουν» την όρεξη
Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει πως όταν τρώμε από κόκκινα πιάτα και πίνουμε από κόκκινα ποτήρια, μειώνουμε την κατανάλωση φαγητού και ποτού κατά 40%.
Συχνά και μικρά γεύματα, το μυστικό για λεπτή σιλουέτα
Τα κορίτσια που τρώνε συχνά γεύματα και σνακς παίρνουν τελικά λιγότερο βάρος και έχουν μικρότερη αύξηση της περιμέτρου της μέσης τους σε διάστημα 10 ετών, συγκριτικά με συνομήλικά τους που τρώνε μόλις δύο φορές την ημέρα,
Θέλετε να αδυνατίσετε; Αρχίστε πρώτα τη γυμναστική...
Για να έχει η προσπάθεια επιτυχία, πρέπει να βάλει την άσκηση στη ζωή του πριν αρχίσει να κάνει δίαιτα
Το σώμα πολεμάει το αδυνάτισμα
Το σώμα έχει μνήμη που σχετίζεται με το βάρος
1 2 3 4 5  >  

Μας αδυνατίζει μια φέτα κέικ σοκολάτα για πρωινό!

Μας αδυνατίζει μια φέτα κέικ σοκολάτα για πρωινό!

Το κέικ σοκολάτας για πρωινό μάλλον είναι απίθανο να θεωρηθεί είδος που ταιριάζει σε μία δίαιτα. Ωστόσο, μία νέα μελέτη υποδηλώνει πως ένα πλήρες πρωινό που θα περιέχει και μία φέτα από αυτό, μπορεί να συμβάλλει στην αποτελεσματική απώλεια των περιττών κιλών.
Την μελέτη πραγματοποίησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ, οι οποίοι θέλησαν να εξακριβώσουν εάν η προσπάθεια αδυνατίσματος επηρεάζεται από την σύσταση του διαιτολογίου ή αν απλώς είναι θέμα θερμίδων.
Όπως διαπίστωσαν, την διαφορά κάνει το πρωινό γεύμα: ένα «γερό» πρωινό (παρείχε 600 θερμίδες) που περιείχε πρωτεϊνες (λ.χ. τυρί, γάλα, γιαούρτι), υδατάνθρακες (λ.χ. δημητριακά, ψωμί) και ένα γλυκό, βοήθησε τους εθελοντές τους να χάσουν περισσότερο βάρος και να το διατηρήσουν και επί περισσότερο καιρό.
Στη μελέτη συμμετείχαν 193 παχύσαρκοι, μη διαβητικοί εθελοντές, οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Κάθε ομάδα ακολούθησε διαφορετική δίαιτα, αλλά που παρείχε τις ίδιες θερμίδες: 1.600 στους άντρες και 1.400 στις γυναίκες.
Η διαφορά ήταν πως η πρώτη ομάδα έτρωγε ένα μικρό πρωινό (παρείχε 300 θερμίδες) και η δεύτερη το πρωινό των 600 θερμίδων που καθημερινά συμπεριλάμβανε ένα γλυκό.
Στη διάρκεια των 32 εβδομάδων της μελέτης, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Steroids», όλοι οι εθελοντές αδυνάτισαν. Η διαφορά στην απώλεια βάρους, όμως, ήταν δραματική.
Στις 16 εβδομάδες η μέση απώλεια βάρους και στις δύο ομάδες ήταν 17 κιλά. Από την 17η εβδομάδα, όμως, και μετά, η κατάσταση άλλαξε ριζικά. Οι εθελοντές της ομάδας που δεν έτρωγε γλυκό, ανέκτησαν κατά μέσον όρο 11 από τα χαμένα κιλά ο καθένας, ενώ όσοι έτρωγαν το γλυκό έχασαν άλλα 8 κιλά ο καθένας μέχρι το τέλος των 32 εβδομάδων.
Με άλλα λόγια, όσοι εθελοντές έτρωγαν ένα γλυκό (λ.χ. μπισκότα, κέικ ή σοκολάτα) μαζί με το πρωινό τους, έχασαν κατά μέσον όρο 19 κιλά περισσότερα απ’ ό,τι οι εθελοντές που δεν έτρωγαν καθόλου γλυκά.
Όπως εξηγούν οι ερευνητές, το φαγητό το πρωί γεμίζει τον οργανισμό με την ενέργεια που χρειάζεται, βοηθεί τον εγκέφαλο να λειτουργήσει και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό – γεγονός απαραίτητο για το αδυνάτισμα και τη διατήρηση του νέου βάρους.
Ένα άλλο όφελος του καλού πρωινού είναι ότι καταστέλλει καλύτερα από κάθε γεύμα της ημέρας την γκρελίνη – την ορμόνη που εντείνει το αίσθημα της πείνας. Όταν, λοιπόν, αυτή ρυθμιστεί πρωί-πρωί, πεινάμε λιγότερο στη διάρκεια της ημέρας.
Επιπλέον, ο μεταβολικός ρυθμός επιβραδύνεται προοδευτικά στη διάρκεια της ημέρας, οπότε το πρωί είναι η καλύτερη χρονική περίοδος για να καταναλωθεί κάτι παχυντικό και να καεί αποτελεσματικά στη διάρκεια της ημέρας, κατά την επικεφαλής ερευνήτρια, καθηγήτρια Ντανιέλα Γιακουμπόβιτς.
Τα δεδομένα αυτά πρακτικά σημαίνουν πως «το πρωί πρέπει να φάει ένα γλυκό όποιος θέλει να κάνει δίαιτα, αλλά αδυνατεί να κόψει τα γλυκά», κατά την δρα Γιακουμπόβιτς.
Ένα άλλο εύρημα της μελέτης είναι πως, παρότι οι εθελοντές των δύο ομάδων κατανάλωναν τις ίδιες θερμίδες, όσοι δεν έτρωγαν γλυκά δήλωσαν λιγότερο ικανοποιημένοι από τη δίαιτά τους – και είπαν επίσης πως πεινούσαν περισσότερο.
Αιτία γι’ αυτό ήταν η λαχτάρα τους για ζάχαρη, η οποία είναι υδατάνθρακας – μία λαχτάρα που μακροπρόθεσμα τους ώθησε να αρχίσουν να «κλέβουν», με συνέπεια να «χαλάσουν» τη δίαιτά τους και να ξαναπαχύνουν.


Πηγή : Web Only -TA NEA
Περιεχόμενο © DimosthenopoulosΚηφισίας 99, Αμπελόκηποι, 3ος όροφος - Τηλ. 210 69.16.409 - Κιν. 693 69.16.409 - haris@dimosthenopoulos.grPowered by Watergate