Βρίσκεστε εδώ:: ΑΡΧΙΚΗ » ΤΡΟΦΙΜΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ » ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ »
Μαγνήσιο κατά των εγκεφαλικών
το μαγνήσιο των τροφών σχετίζεται αντίστροφα με τον κίνδυνο εγκεφαλικού, ιδιαίτερα ισχαιμικού
Σέλινο
Ταυτισμένο με τις αχνιστές χειμωνιάτικες σούπες, το σέλινο είναι ένα λαχανικό εξαιρετικά φτωχό σε θερμίδες, αλλά πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, το οποίο αποτελεί βασικό αμυντικό οπλοστάσιο του οργανισμού μας.
«Ασπίδα» τα σταφύλια για το δέρμα
Σταφύλι: Το φρούτο της μακροζωίας
Σταφύλι: Το φρούτο της μακροζωίας
Ντομάτα
Ντομάτα
Η σημασία των ω-3 λιπαρών οξέων στη διατροφή
ευεργετικές δράσεις των Omega-3 λιπαρών οξέων
Λιναρόσπορος:ένα τρόφιμο με σημαντικό ρόλο
Ο λιναρόσπορος και το λάδι που προκύπτει από την έκθλιψη του -το λιναρέλαιο- έχουν σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες
Η μαύρη σοκολάτα: Πικρή, αλλά γλυκιά στην καρδιά
Η μαύρη σοκολάτα περιέχει τις αντιοξειδωτικές φλαβονόλες, που περιορίζουν τη θρόμβωση
ΣΥΖΕΥΓΜΕΝΟ ΛΙΝΟΛΕΪΚΟ ΟΞΥ (CLA):
CLA; Ένα από τα πιο περίεργα αλλά και αξιόλογα, τελευταία δεδομένα της επιστημονικής έρευνας, είναι εκείνα τα στοιχεία που σχετίζονται με κάποια είδη λιπών, που όχι μόνο δεν πρέπει να τα αποφεύγουμε, αλλά αντίθετα μπορεί να αποδειχτούν χρήσιμα και αποτελε
ΥΠΑΡΧΟΥΝ «ΘΕΤΙΚΕΣ» ΘΕΡΜΙΔΕΣ;
Συνήθως, όταν αναφερόμαστε στις θερμίδες που παίρνουμε μέσα από τη διατροφή μας, τις συνδέουμε σχεδόν πάντα με την αύξηση του σωματικού μας βάρους και γενικά με κάτι αρνητικό. Παρόλα αυτά, τις θερμίδες τις χρειαζόμαστε και μπορεί να είναι «θετικές», ανάλο
1 2  >  

Μαγνήσιο κατά των εγκεφαλικών

Οι άνθρωποι που καταναλώνουν πολλά τρόφιμα με μαγνήσιο – όπως τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα όσπρια και οι ξηροί καρποί (π.χ. καρύδια, αμύγδαλα) παρουσιάζουν λιγότερα εγκεφαλικά, σύμφωνα με διεθνή ανάλυση σε 250.000 άτομα, που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Clinical Nutrition.

Σύμφωνα με την επικεφαλής της έρευνας Susanna Larson καθηγήτρια στο Ινστιτούτο Karolinska της Στοκχόλμης της Σουηδίας «το μαγνήσιο των τροφών σχετίζεται αντίστροφα με τον κίνδυνο εγκεφαλικού, ιδιαίτερα ισχαιμικού». Οι ερευνητές τονίζουν ότι τα ευρήματά τους αφορούν το μαγνήσιο των τροφών και όχι των συμπληρωμάτων διατροφής.

Οι ειδικοί παρακολούθησαν τα στοιχεία από διάφορες έρευνες που αφορούν τις διατροφικές συνήθειες και τη συχνότητα εγκεφαλικών σε βάθος 45 χρόνων. Σε επτά έρευνες που δημοσιεύθηκαν τα τελευταία 14 χρόνια περίπου 250.000 άνθρωποι στις Η.Π.Α., την Ευρώπη και την Ασία παρακολουθήθηκαν για 11,5 χρόνια.
Διαπιστώθηκε ότι για κάθε επιπλέον 100 mg μαγνησίου την ημέρα ο κίνδυνος ισχαιμικού εγκεφαλικού επεισοδίου (προκαλείται εξαιτίας θρόμβωσης του αίματος) μειώθηκε κατά 9%. Οι ειδικοί τονίζουν ότι πρόκειται για το σύνολο μιας διατροφής πλούσιας σε φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης, η οποία είναι ευεργετική για τη μείωση των εγκεφαλικών και όχι για μεμονωμένα συστατικά τροφών.
Περιεχόμενο © DimosthenopoulosΚηφισίας 99, Αμπελόκηποι, 3ος όροφος - Τηλ. 210 69.16.409 - Κιν. 693 69.16.409 - haris@dimosthenopoulos.grPowered by Watergate