/
415 Views0

Πολύ συχνά, ανάμεσα στα βασικά γεύματα της ημέρας, αναζητούμε στη δουλειά και νώθουμε την ανάγκη για κάποιο σνακ, που θα μας προσφέρει πολύτιμη και τονωτική ενέργεια και θα μειώσει το αίσθημα της πείνας. Η παρουσία ενός σνακ θεωρείτια λοιπόν απαραίτητη και για αυτό θα πρέπει να προνοήσουμε για να έχουμε ένα γρήγορο και ιδανικό γευματίδιο όπως:

1. 1 φρούτο εποχής ή 4 αποξηραµένα φρούτα, π.χ. δαµάσκηνα ή βερίκοκα ή 1 χούφτα σταφίδες

2. 1 γιαούρτι µε χαµηλά λιπαρά

3. 2 κράκερς ή 2 κριτσίνια ολικής άλεσης µε λίγο τυρί cottage ή 1 τρίγωνο τυράκι

4. ½ µικρό παστέλι ή 1 µπάρα δηµητριακών (με βάση βρώμη ή σιτάρι)

5. 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς (π.χ. 6-7 αµύγδαλα ή λίγα καρύδια)

6. 1 φρυγανιά ολικής άλεσης µε 1 κουταλάκι του γλυκού µαρµελάδα

7. 3 κουταλιές της σούπας µούσλι µε 1/2 γιαούρτι µε χαµηλά λιπαρά

8. 1 μικρό τοστ με μαύρο ψωμί και τυρί/γαλοπούλα ή 1 μικρό σάντουιτς µε µαύρη µπαγκέτα, 1 φέτα ζαµπόν γαλοπούλα ή 1 αραβική με τόνο μαρούλι

9. 2-3 ρυζογκοφρέτες µε 1 φέτα τυρί µε χαµηλά λιπαρά

10. 2 µπισκότα τύπου πτι-µπερ ολικής άλεσης ή digestive (χωρίς ζάχαρη ή με χαμηλότερα λιπαρά)

11. 1 κριθαρένιο παξιµάδι µε τυρί cottage και ντοµάτα

12. Μερικά µπαστουνάκια από καρότο, αγγούρι και 1 αβγό βραστό

13. 1 κομμάτι σπιτικό κέϊκ ή μπισκότα βρώμης (με βρώμη, μέλι, ξηρούς καρπούς)

ΠΗΓΗ: ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ “ΚΑΛΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ” ΤΕΥΧΟΣ 4