/
716 Views0

Το πόσο πρέπει να γυμναστείς κανείς για να χάσει βάρος διαφέρει από άτομο σε άτομο. Σίγουρα, όμως, για την απώλεια βάρους  χρειάζεται και σωματική άσκηση και υγιεινή διατροφή. Ένα καλό πλάνο άσκησης, μπορεί να περιλαμβάνει 30 με 60 λεπτά μετριοπαθούς σωματικής άσκησης, όπως περπάτημα, καθημερινά. Σημαντικό είναι να βρείτε ένα είδος άσκησης που να σας αρέσει και να μπορείτε να το κάνετε. Για παράδειγμα, μία βόλτα με το σκύλο, τρέξιμο με ένα φίλο σας, ένας περίπατος στο πάρκο ή σε κάποιο σημείο της πόλης σας αρέσει!

Είδος άσκησης και θερμίδες

Ο παρακάτω πίνακας δείχνει τις θερμίδες που καίει κατά προσέγγιση ένα άτομο (ανάλογα με το βάρος του) για κάθε είδος άσκησης.

Είδος Άσκησης                    Βάρος σώματος  
  45-46 kg 68-69kg 90-91kg
Ποδήλατο(περίπου 10km/h) 160 240 312
Ποδήλατο (περίπου 20km/h) 70 410 534
Tρέξιμο (περίπου 11 km/h) 610 920 1,230
Tρέξιμο (περίπου 16km/h) 850 1,280 1,664
Κολύμβηση(περίπου 23m/sec) 185 275 358
Κολύμβηση(περίπου 46m/sec) 325 500 650
Περπάτημα(περίπου 3 km/h) 160 240 312
Περπάτημα(περίπου 5 km/h) 210 320 416

Πηγή: American Heart Association

http://www.heart.org/HEARTORG/GettingHealthy/WeightManagement/LosingWeight/Losing-Weight_UCM_307904_Article.jsp

21/03/14 kalikardia.gr