/
434 Views0

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

http://www.megatv.com/ygeia/default.asp?catid=21848&subid=2&pubid=29943849

ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ 3.11 ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΚΑΙ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ

ΕΠΙΣΗΣ: tips για τη μείωση αλατιού και ζάχαρης

http://www.megatv.com/ygeia/default.asp?catid=21829&subid=2&pubid=29955282

 

 Αλμυρά με “κρυμμένη” ζάχαρη

 Μεγάλες ποσότητες ζάχαρης περιέχουν το ψωμί και όλα τα αρτοποιήματα (π.χ. κριτσίνια, παξιμάδια), σως όπως η κέτσαπ, η μουστάρδα και η μαγιονέζα, έτοιμες σάλτσες για σαλάτες ή ζυμαρικά, τα πατατάκια, τα κρεμώδη τυριά αλλά και αλλαντικά όπως η βραστή γαλοπούλα, όπου η ζάχαρη λειτουργεί και ως συντηρητικό.
  
Όπως επισημαίνουν οι επιστήμονες, ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στην κατανάλωση light προϊόντων, τα οποία εκτός από αρκετό αλάτι, περιέχουν και ζάχαρη και μάλιστα σε τριπλάσια ποσότητα από ό,τι στην κανονική εκδοχή του προϊόντος.
 
Γλυκά με “κρυμμένο” αλάτι
 
Γλυκά ή γλυκίσματα που περιέχουν αρκετό αλάτι είναι τα κέικ, τα ντόνατ και τα κρουασάν, τα μπισκότα (ακόμα και αυτά που περιέχουν φυτικές ίνες), τα δημητριακά πρωινού αλλά και η σοκολάτα (και μάλιστα εάν περιέχει ξηρούς καρπούς ή καραμέλα, η περιεκτικότητά της σε αλάτι είναι μεγαλύτερη)